Què cal tenir present? Preguntes més freqüents

Què haig de fer si vull que em visiti un especialista?

En cas que un pacient vulgui sol·licitar una primera visita a l’hospital ho ha de fer a través del seu metge de capçalera o pediatre, els quals, si la consideren necessària, tramitaran l'ordre per tal que se'l citi.


Com sabré quan tinc visita, amb qui i on?

Les citacions s’envien preferentment per sms, i en cas de no obtenir resposta, s'envien per carta al domicili que consta a la història clínica del pacient. El pacient rebrà una citació on se li indica el dia i hora de visita, l’especialista que l’atendrà i l’edifici i la ubicació exacte de la consulta, a més de les indicacions que siguin necessàries pel tipus de visita. És important tenir present aquesta informació per evitar confusions. Si hi ha qualsevol canvi de programació, se’ls enviarà una nova citació. Els pacients rebran un recordatori de la citació per sms tres dies abans. Si vols facilitar-nos el seu telèfon mòbil de contacte, truqui al 972 249 102 o per correu electrònic a atambulatoria.girona.ics@gencat.cat


Què cal portar per a la visita?

Sempre que vingueu a les consultes externes, cal que porteu la vostra Targeta Sanitària Individual.


Què cal fer per avisar de la nostra arribada a la consulta?

Quan arribeu, cal que confirmeu la vostra arribada a qualsevol de les pantalles d'admissió que trobareu en diferents punts de les àrees de consulta o gabinets. Per fer-ho, és imprescindible la Targeta Sanitària Individual.

 

Com sabré que toca el meu torn de visita?

Quan hagi passat la seva targeta sanitària al control d'arribada, se li lliurarà un tiquet on se li indica la consulta on s'ha de dirigir i un codi. Quan aparexi apareixi el seu codi a les pantalles informatives de la zona de davant de la consulta on l'han de visitar, ja podrà entrar-hi.

 

 

Què cal fer si no ens va bé el dia i hora que ens han donat?

L'sms de citacio li donarà la possibilitat de canviar o anul·lar l'hora de visita. Si la canvia, rebrà una nova citacio per sms. Per programar, anular o reprogramar, també ho podeu fer trucant al 972 249 102 o per correu electrònic a atambulatoria.girona.ics@gencat.cat


Haig d’avisar si canvio de domicili o telèfon?

En el cas de canvi de domicili o telèfon feu-nos-ho saber, per tal de tenir les vostres dades actualitzades. Ho podeu fer trucant al 972 249 102 o per correu electrònic a atambulatoria.girona.ics@gencat.cat o informant al seu Centre d'Atenció Primària.

Hospital